петак, 31. мај 2013.

Još jedan rodjendan - Ivanin

Ponovo sam za rodjendan sinovljeve drugarice pravila ram i kutiju, sve po istom principu kao i za Teu ali je sada preovladjivala ljubičasta boja.








Uskoro se bliži još jedan rodjendan na koji sinčić treba da ide i dvoumim se da li opet da pravim kutiju i ram ili da ovaj put nešto drugo napravim, neki album ili sveščicu.
U sledećem postu ću najverovatnije podeliti sa vama poklončić koji sam pravila za našu Iskricu, pa pošto sam se tad ispraksirala u izradi i koričenju tih sveščica sada me nešto vuče da napravim još jednu.
Hm? Šta da radim? Moram brzo da odlučim jer treba krenuti sa radom.

Pozdrav svima,
Bojana Iza Duge

8 коментара:

  1. Šta reći ?!
    Ja tebe prosto obožavam :)))
    Ta tvoja......ma neću da se ponavljam...sve znaš !!!
    Moj naklon :)

    ОдговориИзбриши
  2. Fenomenalno radiš.
    I sve od početka do kraja sama, svojim veštim prstićima.
    Zadivljena sam, svaki rad me iznova oduševi.

    ОдговориИзбриши
  3. I meni ovo predobro izgleda, svaki detalj doveden do savršenstva... bravo!

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман7/6/13 11:01

    odlično kao i uvijek :D svrati na moj blog po nagradicu :D pozz

    ОдговориИзбриши
  5. Divno, Bojana! :)

    Inace, u toku je poziv za nove clanove tima "Izazovi i slatkisi". Mozes da se prijavis. :)

    http://izazoviislatkisi.blogspot.com/2013/05/pozivamo-sve.html

    Pozdrav
    Vanja

    ОдговориИзбриши
  6. Absolutely beautiful and very creative.

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...